اس ام اس عاشقانه جدید روز جمعه
میتونید اس ام اس هایی جدیدتون رو به 09331980600 ارسال کنید تا در وب به نمایش بزاریم با اسم خودتون

اس ام اس عاشقانه

کاش هر روز جمعه بود
تا دلتنگی هایم را گردن غروبش می انداختم..
 
میگن خوبیه که باعث دلتنگى میشه.
انگار ما تو دنیا به کسى خوبى نکردیم !
 
اس ام اس
 
یواشکی دوستم داشته باش، آدمهای اینجا چشم دیدن عشق را ندارند
 
دل تنگی هایم را با کدام قایق روانه ساحل دلت کنم که بفهمی دل تنگم ..
 
عــشق یعنی
دوســش داشته بـــاشی و اون نـــه . . . .
 
شاید باورتون نشه
ولی منم یه روزی می خندیدم !
 
شب آرام می گذر
من تنهای تنها با یاد تو نشسته ام
اگر شب هم بگذر
من از یاد تو نمی گذرم...
 
اس ام اس
 
این بار مینویسم به سلامتی خودم
كه بیش از حد عاشقشم
در حدی كه نمیتونم نگاهش كنم
اما اون با بی رحمی بهم میگه
به من عادت نكن من موندنی نیستم!!!
 
هوایت چقدر آلوده شده؟ که هر وقت به سرم زد چشمانم را سوزاند..
 
وقتی که رفتی من ز داغت زخم خوردم دل را به موج آتشین غم سپردم وقتی که رفتی من تمام لحظه هارا بادست های سرد و لرزان میشمردم
 
عادت کرده ام هرشب...به تاریکی اتاقم... وبه نگاه کردن عکس تو... هیچ لالایی مرا نمیخواباند.. باید خودت باشی.. آنوقت بی آنکه دلم بفهمد... درکنارت خوابش می برد !
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : \/\/Serf ToO ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.